PortalPRO és un punt de trobada entre professionals de diversos sectors i clients que demanden serveis de forma immediata. Amb un parell de clics podràs trobar el professional que necessites.
PortalPRO és un punt de trobada entre professionals de diversos sectors i clients que demanden serveis de forma immediata. Amb un parell de clics podràs trobar el professional que necessites.
Un cop registrat, ens expliques breument el que necessites i la nostra aplicació seleccionarà els professionals amb disponibilitat immediata a la teva zona. Els especialistes et contactaran per detallar els aspectes tècnics i després t’enviaran les ofertes. Podràs comparar-les i triar la que millor s’adapti a les teves necessitats. Posteriorment, seràs tu qui decideixi quan realitzar les feines, aprovar el servei un cop finalitzat i fer el pagament. Podràs supervisar tot el procés des de la nostra app.
A PortalPRO podràs sol·licitar un tècnic de forma ràpida i sense esperes. Treballem amb personal qualificat que ofereix, a més, garantia en els serveis i sense pagaments per avançat.
A PortalPRO treballen tant les grans empreses com autònoms de la teva zona, així que, si tens preferències per algun perfil, aquí el podràs triar.
El límit el poses tu! Però principalment oferim reparacions ràpides: Un pany encallat? Goteres en habitatges o reparacions elèctriques? Endavant, fes-nos la petició.
PortalPRO actualment presta servei a Madrid i voltants, a més de la zona d’Alacant. Estem en procés d’expansió i si no et trobes en aquestes àrees, posa’t en contacte amb nosaltres, estem segurs que et donarem una solució.
Hauràs de tenir un correu electrònic per fer el registre. Per fer-ho, accedeix a: https://client.portalpro.es/ És molt fàcil, decideix si ho fas mitjançant el número de telèfon, comptes d’accés de Google o per correu electrònic. Només et prendrà 10 segons.
Recorda que el correu electrònic que afegeixis al moment del registre serà el que utilitzaran els proveïdors per contactar-te.
La nostra eina està principalment dissenyada per a l’ús d’administradors de finques i corredories d’assegurances.
A les comunitats, generalment preval la necessitat de la reparació de manera immediata, per això, a més d’agilitzar la tasca de localització individual de proveïdors per part de l’administrador, també podràs observar des del teu mòbil l’estat de cada incidència.
Per a l’àrea de corredoria d’assegurances, ens encarreguem de localitzar professionals de forma immediata amb l’objectiu d’atendre aquells sinistres que necessiten una resposta ràpida.
Pots sol·licitar els nostres serveis directament des del web accedint accedint a https://client.portalpro.es/ o descarregant l’aplicació a través de PlayStore o AppStore. Després inicia sessió o registra’t si encara no ho has fet.
Dins de l’app:
1º Selecciona el tipus de servei que necessites.
2º Indica l’adreça on es realitzaran els treballs.
3º Detalla les necessitats de la teva petició.
4º Espera, en un breu termini et contactaran els professionals.
El temps que utilitzis per descriure amb més detall el tipus de servei que necessites.
No et preocupis, no tots “som entesos” en el tema. Explica el que puguis i si els professionals necessiten més informació, et contactaran o acudiran al domicili per revisar amb detall la incidència. Recorda, tens el correu electrònic per atenció al client: [email protected]
Els professionals de PortalPRO realitzen des de petits treballs de construcció i reparació fins a projectes de gran abast.
Actualment aquesta opció no està disponible, però segons les teves necessitats podem donar-te altres solucions, per això, contacta’ns al correu: [email protected]
Pots sol·licitar una consulta d’un professional al lloc web de PortalPRO emplenant un formulari de sol·licitud. No està disponible l’opció de consulta per telèfon.
Sí, de fet, ho recomanem. Les teves fotos seran “els ulls” dels tècnics. Amb les imatges ajudaràs els professionals a fer una oferta més aproximada de les teves necessitats.
A més, podràs carregar qualsevol altre material que doni suport o ajudi al tècnic a valorar els treballs.
Sobre cada feina que necessitis, la nostra app et permet fer una única petició i nosaltres ens encarregarem que rebis com a mínim tres ofertes, així podràs comparar els aspectes tècnics, professionals i econòmics de cada pressupost.
Durant la primera fase de l’oferta, seran els professionals els encarregats de posar-se en contacte amb tu.
Per a treballs senzills, generalment acostumem a contestar en un termini no superior a 3 hores, no obstant això, hi ha altres sol·licituds que requereixen una visita prèvia per part del tècnic al lloc o altres especificacions tècniques, en aquests casos, el termini pot oscil·lar fins a 3 dies. No te preocupes, et mantindrem informat des de la nostra app.
Rebràs un mínim de tres ofertes. Si en necessites algunes més, contacta’ns el correu: [email protected]
Un cop hagis rebut els pressupostos dels professionals, dins de la mateixa plataforma tens l’opció “Acceptar oferta” fent-hi clic, al proveïdor acceptat li apareixerà una alerta per posar-se en contacte amb tu i coordinar l’inici dels treballs.
Accedint a https://client.portalpro.es/ hauràs d’iniciar sessió i anar a “Les meves sol·licituds de pressupostos”. Allà podràs consultar l’estat detallat de cada petició.
No hi ha límit pel nombre de comandes. Podràs sol·licitar tantes com demanin els teus clients.
Sí, sempre que no hagis “acceptat” prèviament l’oferta. De fet, si has demanat un servei i vols modificar la informació de la sol·licitud, també podràs fer-ho.
Sí, cadascun de professionals disposa d’una fitxa descriptiva que t’orientarà sobre la seva experiència, puntuació atorgada per altres clients i període de servei dins de PortalPRO.
Les dades de contacte del professional només es mostraran una vegada hagis acceptat l’oferta.
Ho veuràs fàcilment. Quan afegiu les vostres dades després de seleccionar la feina, l’aplicació indicarà la disponibilitat dels tècnics per al servei.
Sí, durant el procés de sol·licitud podràs indicar-nos si ho necessites de manera immediata o en un altre interval de temps.
Si localitzes el servei que t’interessa dins de la secció “Serveis”, aleshores sabràs que disposem de professionals per a aquesta àrea. Quan ens indiquis l’adreça del servei, la nostra aplicació et mostrarà la disponibilitat dels tècnics. Actualment, la majoria dels nostres proveïdors treballen a Madrid i els seus voltants, així com a la zona d’Alacant. Si et trobes fora d’aquest rang, la nostra aplicació realitzarà una cerca i t’informarà si tenim professionals disponibles.
Les raons més comunes són:
– La descripció dels treballs: Possiblement no hagis indicat amb exactitud la teva necessitat, per això als professionals els resultarà complicat preparar-te una oferta. En aquests casos, pots modificar la sol·licitud i tornar-la a enviar.
– Disponibilitat pels professionals: Potser els tècnics associats a aquests serveis tenen una alta demanda de feina. Intenta modificar l’oferta i ampliar el termini per a l’execució.
– No hi ha disponibilitat del professional: Potser encara no disposem de tècnics per a la zona de servei descrita. En aquest cas, posa’t en contacte amb nosaltres al correu: [email protected]
Fins al moment no hem estat en una situació similar. A la nostra plataforma ens assegurem que els tècnics assignats per a cada servei compleixin amb les obligacions adquirides. En el cas que arribés a passar, PortalPRO s’encarregarà de mediar perquè el proveïdor finalitzi satisfactòriament la feina contractada o, si cal, enviarem un altre professional.
En aquest cas, a la secció “Les meves sol·licituds de pressupostos” podràs obtenir les dades de contacte del professional, posa’t en contacte amb ell per acordar un termini que sigui convenient per a les dues parts.
És recomanable inicialment posar-se en contacte amb el proveïdor, potser hi ha algun problema tècnic que l’impedeixi acudir a l’hora acordada. Si això no és possible, posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu: [email protected] i t’ajudarem.
Sí. Pots expressar la teva disconformitat amb els treballs escrivint al correu: [email protected] i t’ajudarem a resoldre-ho.
Res. La nostra aplicació no et generarà cap cost ni permanència, per això, estem segurs que una vegada que provis els nostres serveis repetiràs.
El teu perfil es mantindrà actiu fins que ens comuniquis la teva baixa.
Res. És simple, ràpid i gratuït. PortalPRO no suposa cap cost per al client.
Els professionals t’enviaran ofertes a través de la nostra app i podràs triar la més adequada en funció del preu o de l’avaluació d’aquest tècnic.
Aquesta informació no es proporciona per telèfon.
El preu pot variar segons la tasca entesa i avaluada per diferents professionals:
– A partir de materials – calculat amb o sense ells.
– De la demanda de servei del professional en aquell moment.
– Des del lloc on es presta el servei (arribada).
Pots confirmar el tècnic que més t’agradi i sempre pots coordinar el preu final, els detalls de la feina, els materials i el temps d’execució després d’aprovar la seva oferta.
Cal omplir el formulari de comanda i especificar les dades bàsiques del client perquè els professionals de PortalPRO puguin fer una estimació del preu del treball i fer-te ofertes.
Podràs pagar en efectiu, transferència o una altra forma acordada prèviament amb el proveïdor.
Un cop el proveïdor hagi acabat les feines, hauràs d’accedir a l’aplicació des del teu ordinador o dispositiu mòbil i a la secció “Les meves sol·licituds de pressupostos” fer clic a “Confirmar treballs”. Amb aquesta informació, el tècnic et farà arribar la factura pels seus serveis de forma digital al correu indicat durant el registre.
Quan rebis la factura per part del professional el termini màxim per al pagament serà de 7 dies naturals.
Sí, d’aquí la importància de descriure detalladament les feines durant la petició. En alguns casos, durant l’execució apareixen imprevistos no contemplats o el mateix client vol fer alguna ampliació. La variació del preu sempre haurà de ser acordada prèviament amb el client.
Des de PortaPRO estudiem detingudament les qualificacions que cada client atorga als professionals. Assegura’t de seleccionar el tècnic amb la millor qualificació entre les ofertes rebudes.
El primer que has de fer és posar-te en contacte amb el tècnic. Si el professional no resol el problema, comunica’t amb nosaltres a través del nostre correu: [email protected] per ajudar-te de forma immediata.
Accedeix a la nostra aplicació i a l’apartat superior dret, a l’opció “Perfil”, realitza els canvis necessaris.
En processar les dades que se’ns confien, ens basem en mètodes tècnics i organitzatius que compleixen amb els requisits del RGPD. Ens permeten protegir adequadament les dades contra la destrucció accidental o intencionada, la pèrdua, la divulgació no autoritzada o l’accés no autoritzat
Aviat ens posarem en contacte amb tu.