Per a Administradors / Corredories
Servicios
CA
Iniciar sessió Crea una ordre Com funciona?

Ajuda i FAQ

Clients
Professionals
Sobre nosaltres

SOBRE EL FUNCIONAMENT DE LA PLATAFORMA

Què és PortalPRO?

PortalPRO és un punt de trobada entre professionals de diversos sectors i clients que demanden serveis de forma immediata. Amb un parell de clics podràs trobar el professional que necessites.

Com funciona PortalPRO?

Un cop registrat, ens expliques breument el que necessites i la nostra aplicació seleccionarà els professionals amb disponibilitat immediata a la teva zona. Els especialistes et contactaran per detallar els aspectes tècnics i després t’enviaran les ofertes. Podràs comparar-les i triar la que millor s’adapti a les teves necessitats. Posteriorment, seràs tu qui decideixi quan realitzar les feines, aprovar el servei un cop finalitzat i fer el pagament. Podràs supervisar tot el procés des de la nostra app.

Quins són els avantatges de sol·licitar un pressupost a PortalPRO?

A PortalPRO podràs sol·licitar un tècnic de forma ràpida i sense esperes. Treballem amb personal qualificat que ofereix, a més, garantia en els serveis i sense pagaments per avançat.

Quin és el perfil dels tècnics?

A PortalPRO treballen tant les grans empreses com autònoms de la teva zona, així que, si tens preferències per algun perfil, aquí el podràs triar.

Quins tipus de serveis ofereixen des de la plataforma?

El límit el poses tu! Però principalment oferim reparacions ràpides: Un pany encallat? Goteres en habitatges o reparacions elèctriques? Endavant, fes-nos la petició.

A quines ciutats presten serveis?

PortalPRO actualment presta servei a Madrid i voltants, a més de la zona d’Alacant. Estem en procés d’expansió i si no et trobes en aquestes àrees, posa’t en contacte amb nosaltres, estem segurs que et donarem una solució.

Què he de fer per donar-me d'alta com a client?

Hauràs de tenir un correu electrònic per fer el registre. Per fer-ho, accedeix a: https://client.portalpro.es/ És molt fàcil, decideix si ho fas mitjançant el número de telèfon, comptes d’accés de Google o per correu electrònic. Només et prendrà 10 segons.

Recorda que el correu electrònic que afegeixis al moment del registre serà el que utilitzaran els proveïdors per contactar-te.

Qui pot utilitzar PortalPRO?

La nostra eina està principalment dissenyada per a l’ús d’administradors de finques i corredories d’assegurances.

A les comunitats, generalment preval la necessitat de la reparació de manera immediata, per això, a més d’agilitzar la tasca de localització individual de proveïdors per part de l’administrador, també podràs observar des del teu mòbil l’estat de cada incidència.

Per a l’àrea de corredoria d’assegurances, ens encarreguem de localitzar professionals de forma immediata amb l’objectiu d’atendre aquells sinistres que necessiten una resposta ràpida.

SOBRE LA PETICIÓ D'OFERTES

Com sol·licito un pressupost?

Pots sol·licitar els nostres serveis directament des del web accedint accedint a https://client.portalpro.es/ o descarregant l’aplicació a través de PlayStore o AppStore. Després inicia sessió o registra’t si encara no ho has fet.
Dins de l’app:

1º Selecciona el tipus de servei que necessites.
2º Indica l’adreça on es realitzaran els treballs.
3º Detalla les necessitats de la teva petició.
4º Espera, en un breu termini et contactaran els professionals.

Quant temps trigaré a sol·licitar un professional?

El temps que utilitzis per descriure amb més detall el tipus de servei que necessites.

I si no sé explicar què necessito reparar, què puc fer?

No et preocupis, no tots “som entesos” en el tema. Explica el que puguis i si els professionals necessiten més informació, et contactaran o acudiran al domicili per revisar amb detall la incidència. Recorda, tens el correu electrònic per atenció al client: [email protected]

Quin tipus de feines realitzen els professionals de PortalPRO?

Els professionals de PortalPRO realitzen des de petits treballs de construcció i reparació fins a projectes de gran abast.

Puc fer una comanda per telèfon?

Actualment aquesta opció no està disponible, però segons les teves necessitats podem donar-te altres solucions, per això, contacta’ns al correu: [email protected]

Puc sol·licitar una consulta d'un professional?

Pots sol·licitar una consulta d’un professional al lloc web de PortalPRO emplenant un formulari de sol·licitud. No està disponible l’opció de consulta per telèfon.

Puc pujar fotos a la petició del pressupost?

Sí, de fet, ho recomanem. Les teves fotos seran “els ulls” dels tècnics. Amb les imatges ajudaràs els professionals a fer una oferta més aproximada de les teves necessitats.

A més, podràs carregar qualsevol altre material que doni suport o ajudi al tècnic a valorar els treballs.

Puc demanar més d'un pressupost?

Sobre cada feina que necessitis, la nostra app et permet fer una única petició i nosaltres ens encarregarem que rebis com a mínim tres ofertes, així podràs comparar els aspectes tècnics, professionals i econòmics de cada pressupost.

Envia la sol·licitud i ara, he de contactar amb els tècnics o esperar que em truquin?

Durant la primera fase de l’oferta, seran els professionals els encarregats de posar-se en contacte amb tu.

Quant temps he d'esperar per rebre un pressupost?

Per a treballs senzills, generalment acostumem a contestar en un termini no superior a 3 hores, no obstant això, hi ha altres sol·licituds que requereixen una visita prèvia per part del tècnic al lloc o altres especificacions tècniques, en aquests casos, el termini pot oscil·lar fins a 3 dies. No te preocupes, et mantindrem informat des de la nostra app.

Quants pressupostos puc rebre per a cada sol·licitud?

Rebràs un mínim de tres ofertes. Si en necessites algunes més, contacta’ns el correu: [email protected]

Com puc acceptar una oferta?

Un cop hagis rebut els pressupostos dels professionals, dins de la mateixa plataforma tens l’opció “Acceptar oferta” fent-hi clic, al proveïdor acceptat li apareixerà una alerta per posar-se en contacte amb tu i coordinar l’inici dels treballs.

Com puc conèixer l'estat de la meva sol·licitud?

Accedint a https://client.portalpro.es/ hauràs d’iniciar sessió i anar a “Les meves sol·licituds de pressupostos”. Allà podràs consultar l’estat detallat de cada petició.

Quantes comandes puc fer alhora?

No hi ha límit pel nombre de comandes. Podràs sol·licitar tantes com demanin els teus clients.

Puc cancel·lar la sol·licitud del pressupost?

Sí, sempre que no hagis “acceptat” prèviament l’oferta. De fet, si has demanat un servei i vols modificar la informació de la sol·licitud, també podràs fer-ho.

Puc veure més informació del proveïdor abans d'aprovar el seu pressupost?

Sí, cadascun de professionals disposa d’una fitxa descriptiva que t’orientarà sobre la seva experiència, puntuació atorgada per altres clients i període de servei dins de PortalPRO.

Com puc contactar amb un proveïdor que m'ha enviat una oferta?

Les dades de contacte del professional només es mostraran una vegada hagis acceptat l’oferta.

Com sé si teniu professionals per a la feina que sol·licito?

Ho veuràs fàcilment. Quan afegiu les vostres dades després de seleccionar la feina, l’aplicació indicarà la disponibilitat dels tècnics per al servei.

Puc sol·licitar una oferta per a un termini determinat?

Sí, durant el procés de sol·licitud podràs indicar-nos si ho necessites de manera immediata o en un altre interval de temps.

Com puc saber si teniu un professional a la meva zona?

Si localitzes el servei que t’interessa dins de la secció “Serveis”, aleshores sabràs que disposem de professionals per a aquesta àrea. Quan ens indiquis l’adreça del servei, la nostra aplicació et mostrarà la disponibilitat dels tècnics. Actualment, la majoria dels nostres proveïdors treballen a Madrid i els seus voltants, així com a la zona d’Alacant. Si et trobes fora d’aquest rang, la nostra aplicació realitzarà una cerca i t’informarà si tenim professionals disponibles.

Vaig fer la petició, però no vaig rebre cap oferta. Per què?

Les raons més comunes són:

– La descripció dels treballs: Possiblement no hagis indicat amb exactitud la teva necessitat, per això als professionals els resultarà complicat preparar-te una oferta. En aquests casos, pots modificar la sol·licitud i tornar-la a enviar.

– Disponibilitat pels professionals: Potser els tècnics associats a aquests serveis tenen una alta demanda de feina. Intenta modificar l’oferta i ampliar el termini per a l’execució.

– No hi ha disponibilitat del professional: Potser encara no disposem de tècnics per a la zona de servei descrita. En aquest cas, posa’t en contacte amb nosaltres al correu: [email protected]

SOBRE L'EXECUCIÓ DELS TREBALLS

Què faig si el professional no acaba els treballs assignats?

Fins al moment no hem estat en una situació similar. A la nostra plataforma ens assegurem que els tècnics assignats per a cada servei compleixin amb les obligacions adquirides. En el cas que arribés a passar, PortalPRO s’encarregarà de mediar perquè el proveïdor finalitzi satisfactòriament la feina contractada o, si cal, enviarem un altre professional.

Vaig acceptar una oferta, però em resulta impossible realitzar el treball en el temps especificat, què faig?

En aquest cas, a la secció “Les meves sol·licituds de pressupostos” podràs obtenir les dades de contacte del professional, posa’t en contacte amb ell per acordar un termini que sigui convenient per a les dues parts.

Ha arribat el dia acordat però el tècnic no s'hi presenta, què faig?

És recomanable inicialment posar-se en contacte amb el proveïdor, potser hi ha algun problema tècnic que l’impedeixi acudir a l’hora acordada. Si això no és possible, posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu: [email protected] i t’ajudarem.

Una vegada aprovat el pressupost, puc notificar una queixa sobre les feines?

Sí. Pots expressar la teva disconformitat amb els treballs escrivint al correu: [email protected] i t’ajudarem a resoldre-ho.

SOBRE COBRAMENTS, FACTURES I TARIFES

Quant val donar-me d'alta com a client i mantenir el meu perfil actiu?

Res. La nostra aplicació no et generarà cap cost ni permanència, per això, estem segurs que una vegada que provis els nostres serveis repetiràs.

El teu perfil es mantindrà actiu fins que ens comuniquis la teva baixa.

Quant val sol·licitar un pressupost a través de l'app?

Res. És simple, ràpid i gratuït. PortalPRO no suposa cap cost per al client.

Com puc saber el preu del servei?

Els professionals t’enviaran ofertes a través de la nostra app i podràs triar la més adequada en funció del preu o de l’avaluació d’aquest tècnic.

Puc saber el preu de les obres per telèfon?

Aquesta informació no es proporciona per telèfon.

He completat el formulari de sol·licitud i he rebut diverses ofertes amb preus significativament diferents. A què és degut?

El preu pot variar segons la tasca entesa i avaluada per diferents professionals:

– A partir de materials – calculat amb o sense ells.

– De la demanda de servei del professional en aquell moment.

– Des del lloc on es presta el servei (arribada).

Pots confirmar el tècnic que més t’agradi i sempre pots coordinar el preu final, els detalls de la feina, els materials i el temps d’execució després d’aprovar la seva oferta.

Per què he d'indicar les meves dades si només vull saber el preu?

Cal omplir el formulari de comanda i especificar les dades bàsiques del client perquè els professionals de PortalPRO puguin fer una estimació del preu del treball i fer-te ofertes.

Quin és el mètode de pagament?

Podràs pagar en efectiu, transferència o una altra forma acordada prèviament amb el proveïdor.

Com rebo la factura del proveïdor?

Un cop el proveïdor hagi acabat les feines, hauràs d’accedir a l’aplicació des del teu ordinador o dispositiu mòbil i a la secció “Les meves sol·licituds de pressupostos” fer clic a “Confirmar treballs”. Amb aquesta informació, el tècnic et farà arribar la factura pels seus serveis de forma digital al correu indicat durant el registre.

Un cop finalitzats els treballs, en quin termini de temps he de realitzar el pagament?

Quan rebis la factura per part del professional el termini màxim per al pagament serà de 7 dies naturals.

Una vegada aprovada l'oferta, el preu del servei podria variar?

Sí, d’aquí la importància de descriure detalladament les feines durant la petició. En alguns casos, durant l’execució apareixen imprevistos no contemplats o el mateix client vol fer alguna ampliació. La variació del preu sempre haurà de ser acordada prèviament amb el client.

ALTRES PREGUNTES

Com puc assegurar la qualitat de les feines?

Des de PortaPRO estudiem detingudament les qualificacions que cada client atorga als professionals. Assegura’t de seleccionar el tècnic amb la millor qualificació entre les ofertes rebudes.

Si la qualitat dels treballs no és adequada, a on he d'acudir?

El primer que has de fer és posar-te en contacte amb el tècnic. Si el professional no resol el problema, comunica’t amb nosaltres a través del nostre correu: [email protected] per ajudar-te de forma immediata.

El meu número de telèfon o correu ha canviat, com actualitzo la informació?

Accedeix a la nostra aplicació i a l’apartat superior dret, a l’opció “Perfil”, realitza els canvis necessaris.

GESTIÓ DE DADES DE CLIENTS

Com es garanteix la seguretat de les dades dels clients?

En processar les dades que se’ns confien, ens basem en mètodes tècnics i organitzatius que compleixen amb els requisits del RGPD. Ens permeten protegir adequadament les dades contra la destrucció accidental o intencionada, la pèrdua, la divulgació no autoritzada o l’accés no autoritzat

No has trobat el que buscaves?

Et convidem a fer una pregunta en aquest formulari

Omple el formulari

Aviat ens posarem en contacte amb tu.

Error, incorrect email format

Error, phone number format is incorrect

Error, at least 5 symbols are required

Error, you must agree with our Privacy Policy